сряда, 3 ноември 2010 г.

Читателски писма: Кръгла спалня на Мебели Италия спаси брака ми

Рано тази сутрин в Мебели Италия бяхме изненадани приятно от имейла, който пристигна по служебната ни поща, от наша клиентка. 30-годишната Емилия Христова от Благоевград ни накара да се изпитаме доволство - оказа се, че кръгла спалня в най-възбуждащия цвят, червения, спасила брака й. Ето и имейла на г-жа Христова:

"Здравейте, любими приятели от Мебели Италия. Безкрайно съм щастлива от факта, че на 10 юли си стиснахме ръцете за сделката, с която се сдобих с една от червените ви кръгли спални. Искам да ви споделя радостта си от това, че тази уникална мебел скрепи брака ми със съпруга ми, който в последната една година никак не вървеше добре.

Не си спомням дали когато направихме сделката ви споменах, че купих спалнята без негово знание, докато той бе на поредната си командировка в Гърция. Когато се върна вкъщи, изненадата му от новата придобивка беше неописуема. Искам да ви споделя, че интимният ни живот върху новата ни червена кръгла спалня от Мебели Италия отново достигна своята гореща точка. Препоръчах спалнята и на моите приятелки, които вече благородно ми завиждат".

Ако и вие искате да споделите с нас вашата история, очакваме писмата ви на имейл eliana777@dir.bg.

1 коментар:

Анонимен каза...

Кръглите ви спални са чудесни. И аз, не само приятелките на клиентката, вече й завиждам.