събота, 1 януари 2011 г.

За много години от Мебели Италия!



Новата година

Безименна идвам. Вий дайте ми име!

И празна дохождам. Вий дайте в мен плод!

Такава ще бъда, каквато сами ме

изваете в своя живот.

***
Щастлива наричат ме Нова година

онез, що не знаят, че празен съм съд.

Аз пусто поле съм, което в градина

цветуща превръща единствен трудът.

***
От мен радост чакат онези, които

в съдбата измамна са вдали сърце.

Аз буен поток съм и в мойто корито

се крие златен пясък за смели ръце.

***
Аз взимам и давам. Въздигам и свалям.

Аз водя към Бога, към Ада влека.

Аз чистя душите и в грях ги окалям.

Аз давя и къпя - чудата река.

***
Безименна идвам. Вий дайте ми име!

Безлика дохождам сред вас във света.

Такава ще бъда, каквата сами ме,

о, люде, отпратите към вечността!


(Архимандрид Серафим Алексиев)

Бъдете живи и здрави, приятели на Мебели Италия!
Желаем ви любов и сбъднати мечти!
Пари, успехи и добри шефове!
Истински приятели край богати трапези!
Нови къщи с нашите мебели! :)

Искрено ваши:

Николай Ганев (генерален мениджър)

Елиана Василева (PR и реклама)

Няма коментари: